To nie książka #2

10:03

Hej wiem że dawno nie pisałam ale chyba będę mogła normalnie pisać od 2 kwietnia :)
Niestety z nie książką też spóźniałam się kilka dni ale już niedługo wszystko się unormuje. Nie martwcie się.
A więc czas na dwie strony które bardzo mi się podobają.
Jedna z tych stron TO  FORMA KOMUNIKACJI.
1. Napisz wiadomość dla kogoś
2. Przekaż wiadomości odbiorcy
3 . Poczekaj na odpowiedź
4. Przekazuj nie książkę tam i z powrotem.
Na zdjęciu macie rozmowę lekcyjną moją i mojej przyjaciółki :)
Druga strona jest według mnie bardzo fajna bo kto nie chciałby stworzyć własnej planety.
Moja planeta nazywa się JLOPSJA
to pierwsze co wpadło mi do głowy.
Przepraszam za spóźnienie ale jak już wspomniałam raz w tygodniu będę mogła pisać po 2 kwietnia :)
                                   - Frania

You Might Also Like

2 komentarze

  1. kusi mnie żeby ją kupić ale nie skończyłam jeszcze destrukcji dziennika :( http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy jest ludek a tronie na górze JLOPSJA <3 HAH

    OdpowiedzUsuń