Cięcie się...

08:59

Hej.
Dziś będzie trochę inny post.
Wiadomo że wszyscy mają jakieś problemy ale niektórzy znoszą je trochę inaczej. Chciałam wejść w temat cięcia się. Od razu chciałam podkreślić że to jest bardzo złe. To bardzo trudne jeśli ktoś z naszych znajomych się tnie ale to znaczy że musi mieć jakiś problem. Oczywiście nie mówię o tych nastolatkach które się cieły bo Zeyn odszedł z 1D ponieważ sama uważam że to jest głupie. Niektóre nastolatki piją i ćpają inne się buntują a jeszcze inne się po prostu tną. To straszne ale każdy inaczej znosi smutek.
Sama uważam że samokaleczanie się jest złe a osobą które to robią trzeba szybko pomóc.
                                      - Frania

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja uważam, że cięcie się to nie najlepszy pomysł..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mądry post :* Pytałaś o wspólną obserwacja ja już teraz ty
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cięcie się to głupota, w niczym nam nie pomaga, a pretekst typu "robię to bo nie mam siły" to jedna wielka ściema...
    takie jest, moje zdanie na ten temat :/

    http://kamalife69.blogspot.com/2015/04/kumpelsko.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Trafiłam na twój blog i zachęcił mnie ten post. Uważam, że wszystkie moje poprzedniczki nie wiedzą co to znaczy "ciąć się". Tak naprawdę ludzie nie mają prawa się wypowiadać, a tym bardziej mówić, że to jest głupie gdy przez to nie przeszły. [wiem z doświadczenia]
    Proszę nie wypowiadajcie się na temat na który nie macie żadnego pojęcia! :)

    http://book-timesjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń