Ulubieńcy lutego :)

13:54

Skończył się luty i przyszedł marzec więc po raz pierwszy postanowiłam zrobić posta o moich ulubieńcach miesiąca. Nie jest tego dużo ale zawsze coś.
1. Brazoletka z kolekcji Katy Perry którą kupiłam w sklepie claire's.  Koszt ok. 25 zł
2. Żel do kąpieli Orginal Source Vanilla and raspberry. Do kupienia w drogeriach za ok 10 zł.
3. Zegarek z flagą anglii. Niestety nie wiem gdzie można kupić taki zegarek w Polsce bo kupiłam go w Anglii.
4. Słuchawki firmy Philips. Dostępne w sklepach elektronicznych. ( W tym miesiącu bardzo dużo z nich korzystałam. ) Koszt ok. 60 zł
5. No i na koniec coś czego nie mogło zabraknąć czyli moje kochane Cieńkopisy. W tym miesiącu po prostu się w nich zakochałam :)
To już wszystko. Zamierzam robić takich ulubieńców co miesiąc.
                                       - Frania

You Might Also Like

8 komentarze

  1. super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne słuchawki <3. Sama bym takie z chęcią nabyła i z pewnością byłyby w moich ulubieńcach :)

    http://www.aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi za to podoba sie strasznie zegarek ! Jest super uwielbiam zegarki i ten wpadł mi bardzo w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek i cienkopisy baaaaaaardzo ładne ;)
    http://stara-pudernica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te słuchawki, a cienkopisy mam takie same :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zegarek i słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam takiego zegarka od bardzo dawna ale wszyscy takie kupują za granicą, a jak są na allegro to ja się o tym ostatnia dowiaduje :/ Ale bardzo fajny post i ogólnie fajnie piszesz :D zostanę tu na dłużej :*
    Zapraszam do nas :
    http://neveer-stop-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam takiego zegarka od bardzo dawna i nigdzie nie mogę go znaleźć. A gdy są na allegro to dowiaduję się o nim ostatnia ;/ . Bardzo fajny post i supi piszesz :D Zostanę tu na dłużej :*
    Zapraszam do nas : http://neveer-stop-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń