Ciągle jestem dzieckiem !!!

10:30

Cześć.
Chociaż mam te 13 lat i powinnam zachowywać się chć trochę dojrzale w niektórych sprawach tak nie jest.
Dzieciństwo kończy się gdy masz 10 lat przynajmniej tak mi się wydaje. Mam 13 lat, wyglądam na 15 a zachowuje się na 7. Nienawidzę tej rutyny że jeśli masz 14 lat to zachowanie musi być odpowiednie do wieku. Ja uwielbiam oglądać bajki i bawić się. Moje życie jest jak 7 letniej dziewczynki ale sama je takim czynię. Kocham oglądać bajki na przykład Pora na przygodę. To chyba jedna z moich ulubionych bajek. Cieszę się gdy widzę uśmiechniętego Jack i Finna.
Może to trochę dziwne ale to przecież nic złego. Dla mnie to okay.
A wy w jaki sposób jeszcze jesteście dziećmi ?
                                      - Frania

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Dzieciństwo nie kończy się w wieku 10 lat.. Od 13 letnich dziewczynek nie oczekuje się dojrzałych decyzji ani zachowań. Przy okazji zapoznaj się z znaczeniem słowa "rutyna", bo totalnie nie pasuje ono stylistycznie do tego co napisałaś w tym zdaniu "Nienawidzę tej rutyny że jeśli masz 14 lat to zachowanie musi być odpowiednie do wieku."
    Jestem znacznie starsza od Ciebie i również oglądam Adventure time i nie widzę w tym nic złego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń