Nowe życie bloga ?

13:30

Hej
Ostatnio zauważyłam że dużo osób ma blogi o nazwach typu "julcia blog czy ania blog "
Gdy zmieniała pierwszy raz nazwę bloga nie myślałam nad tym długo i dałam swoją ksywkę ( Frania ) oraz dodałam na końcu słowo blog i koniec.
Teraz zresztą też długo nie myślałam nad nową nazwą  tylko po prostu gdy jechałam samochodem przyszła mi na myśl.
Nowa nazwa to "Witaj w moim świecie"
Taka prosta, nie wyszukana i stworzona w samochodzie.
Myślę że wam się spodoba.
To już trzecia nazwa i sądzę że ona już zostanie :)
Nic po za tym się nie zmieni wszystko będzie takie samo ale niedługo planuje zmianę wyglądu bloga więc się szykujcie.
Za sekundkę nazwa zostanie zmieniona ;)
                                       - Frania

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja mam Wiki - Blog, haha :D Kreatywnie :P Bardzo ładna nowa nazwa ;)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/1-ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta nazwa.. Taka inna. Mój się nazywa : Pozytywnie przez świat ! ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! Zapraszam do mnie. :)
    http://dolly-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Czekam na nowy wygląd bloga? Może obs/obs? Zacznij i daj znać :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń