To nie książka #3

12:38

Cześć ♡
Ostatnio zauważyłam że coraz bardziej podobają wam się posty gdzie piszę o nie książce i bardzo mnie to cieszy :-)
W tym nie książkowym poście będzie trochę inaczej ponieważ z powodu mojego wyjazdu i tego, że oczywiście musiałam zapomnieć połowy rzeczy, w tym nie książki, moja przyjaciółka Sara zrobiła dla mnie jedno z zadań :-) Jestem jej za to bardzo wdzięczna.
Sara stworzyła swoje przenośne stanowisko pracy. Myślę że wam się podoba. Jest tam kubek z kawą, długopis, mała koperta oraz ważne notatki czyli wszystko co potrzebne do pracy !!!
Ostatnio zastanawiam się czy nie wolelibyście postu także z Zniszcz ten dziennki ?
Piszcie o czym wolicie posty o Nie książce czy Zniszcz ten dziennki !!!
   Link do Sary -                          http://saruniasara.blogspot.com/
            
                                      - Frania

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super! Co do twojego pytania, to nie mam nic przeciwko, żeby były posty zarówno ze Zniszcz ten Dziennik, jak i To Nie Książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA :)
    InneAjednakTakieSame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra ma tą książkę i bardzo ją chwali! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zrobione zadanie dziewczyna jest kreatywna i ma talent ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń