Selfie tag

11:09

Hejka naklejka.
Dziś pierwszy tag jaki w życiu pisałam. Nie mam pojęcia czemu nazywa się selfie tag skoro jest w ogóle jest o czym inny ale już się nad tym nie zastanawiam tylko przechodzimy do pytań.
1.Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna ?
Uważam że moją najlepszą cechą fizyczną są moje duże brązowe oczy. To jedyna rzecz jaką w sobie lubię.
2. Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
Chciałabym pojechać w różne miejsca ale najbardziej ciągnie mnie do USA nie wiem czemu ale ten kraj wydaje mi się idealny dla mnie.
3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora ?
Poza lekami i dużą ilością chusteczek bardzo lubię korzystać z laptopa bo to w czasie choroby pomaga mi się zrelaksować.
Przydaje się też kocyk i ciepła herbatka.
4. Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego ?
Sama jestem młodzieżą ale radzę aby korzystać z życia :)
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś /mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
Hmm...uważam że kotkiem bo mam kocie oczy i po prostu uwielbiam wszystkie koty <3
6.Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła ?
Zaprzyjaźniłabym się z taką dziewczyną z przeczkola bo teraz bardzo żałuję że tego nie zrobiłam.
7. Co robisz dla rozrywki w weekandy?
Zdecydowanie gram na komputerze :)
8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz ?
Nie pracuje ale chodzę do szkoły. Strasznie wkurza mnie wrogość wszystkich do wszystkich.
9.Nie mogę żyć bez....
Hmm chyba bez telefonu. Bo on zawsze jest mi potrzebny i jestem bezradna gdy nie mam go przy sobie.
10. Jakbyś mogła mieć jedną super moc w swoim życiu, którą byś wybrała?
Na pewno moc zatrzymywania czasu. Tego jestem pewna w 100%
Trzeba jednak stwierdzić że bardzo by mi się przydała taka moc :)

Piszcie jak wam się ten tag.
A na koniec jeszcze moje jedno selfie.
                                        - Frania

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zatrzymywanie czasu... Pewnie żeby mieć dużo czasu na dojście do szkoły i nie spóźnienie się... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten tag! Ciekawe odpowiedzi :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, dużo się mogłam o Tobie dowiedzieć :)
    Obserwuję :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/sugar-skull-wedding.html

    OdpowiedzUsuń