Zniszcz ten dziennik #2

11:43

Hej.
Wiele rzeczy działo się z dziennikiem w tym tygodniu.
Zacznijmy od tego że straszna Frania wyrwała Januszowi (imię dziennika) jedną z kartek, wsadziła ją do szklanki, wlała wody i hmm...zamroziła !!!
Później przyszedł czas na przyjmniejszą rzecz czyli długi przyjacielsko-dziennikowy spacer (ludzie na prawdę dziwnie się patrzyli)
Potem stronę 121 pokolorowano poza liniami...i wyszedł z tego słodki, mały chłopiec :)
Ten tydzień był bardzo pracowity. Ciekawe co wydarzy się następnym razem.
                                       - Frania

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wooo zniszcz ten dziennik super sprawa :) też mam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zaniedbałam dziennik. Głownie ze względu na brak czasu :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że go często używasz :) Ja tez mam, ale prawie nic w nim nie robię.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/vintage-jacket.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły.
    http://marta--sieradzka.blogspot.com/2015/05/ostatnio-gdzies-w-internecie-usyszaam-o.html

    OdpowiedzUsuń
  6. "Odejdź te dziewczynki są dziwne" jako najlepszy tekst ever ♡♡

    OdpowiedzUsuń